HTML

Mugen Memoárok

Csupán életem pillanatainak ,aktuális érzéseim, aktuális tudatállapotom leírásai. Semmi provokáló, semmi reklám semmi önsajnáltatás nincs a háttérbe, csupán írni, írni valamit ami én vagyok. Nem ismer senki, valószínűleg nem is fog, és valószínűleg nem is akar senki nem ismerni. Talán az itteni Blogolók soha nem is lelnek a blogomra, de legalább írhatok, és kergethetem magamban azokat a hiú ábrándokat miszerint ér valami a szavam.

Friss topikok

Linkblog

Fáj "dalom"

Mugen-shin 2011.03.28. 15:11

Fáj "dalom"
 
Most a fájdalomtól rogytam össze,
de mégis állok,
a szívem most eltünt,
de mégis várok.
Megöl a fájdalom, kínoz, rombol,
de mégis kérlek;
külsőm most sértetlen,
de bellül vérzek.
Kidobták a szívemet végleg, mint egy koszos szennyest
egy végtelen szennyes kosárba
a mosógép halott
egy üres házba.
 
A fájdalmamat már nem érzem,
csak az hogy élek,
de miért?
még mindíg csak kérlek.
A fájdalmam ittvan, csenben velem
nem gyötör nem kínoz
nem jő' ki rajtam,
de a holnap mit hoz?
 
Fájdalmammal kéz a kézben
járom a várost,
egymásnak sírunk,
ez egymáshoz jár most.
Elmondom a bánatomat neki, mert a barátom,
elmondja a bánatát nekem, mert a barátom,
kölcsönös a szerep,
én meg nem bántom.
Nem pártol máshoz, velem marad örökké,
de ezt nem tőle kérem,
(illetve kértem)
de most eljött értem.
Egy favagyok, de nincs levelem se ágam,
az egyszem levelem lesett, elhagyott,
bellül fájok,
mint ahogy A szűznek fájhatott.
 
Barátunk voltuk, de szerelemmé szövődött,
a fajdalmam és én,
vele fexek, vele kelek,
van még remény!
De ahogy látom, fájdalom van benned is,
megcsalt hát a fájdalmam,
azt hittem velem marad,
pedig csak szeretetet kívántam.
Még a fájdalom is elhagy, ez irónia,
újra elöjött bánatom
fájok...
és nem maradt más csak Én és a Fáj'dalom'.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mugen-memo.blog.hu/api/trackback/id/tr42778909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása