HTML

Mugen Memoárok

Csupán életem pillanatainak ,aktuális érzéseim, aktuális tudatállapotom leírásai. Semmi provokáló, semmi reklám semmi önsajnáltatás nincs a háttérbe, csupán írni, írni valamit ami én vagyok. Nem ismer senki, valószínűleg nem is fog, és valószínűleg nem is akar senki nem ismerni. Talán az itteni Blogolók soha nem is lelnek a blogomra, de legalább írhatok, és kergethetem magamban azokat a hiú ábrándokat miszerint ér valami a szavam.

Friss topikok

Linkblog

Kezdet, vagy Vég!?

Mugen-shin 2011.03.22. 19:01

És itt van, és igen; és igen regisztráltam. Eközben azon tűnődtem hogy ez lenne a Kezdete a Blogolós pályafutásomnak, vagy.... vagy a Vége szilárd meggyőződésemnek miszerint az internetes önmegvalósítás már a való élet végét jelenti. A saját hibámba estem, ha egyáltalán hiba lenne ez, hogy meg akarok szólalni valahol. Nem politizálok, nem szidkozódok, nem osztok meg világot megváltó információkat, még csak azt se akarom hogy bárki olvassa. Csupán magamból egy rész, amit a műszaki pálya mellet nem lehet éltetni, ezért itt adok teret neki. Teret adok? Vagy megszegem a meggyőződésemet? Vég vagy Kezdet?

Címkék: mugen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mugen-memo.blog.hu/api/trackback/id/tr502762929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása