HTML

Mugen Memoárok

Csupán életem pillanatainak ,aktuális érzéseim, aktuális tudatállapotom leírásai. Semmi provokáló, semmi reklám semmi önsajnáltatás nincs a háttérbe, csupán írni, írni valamit ami én vagyok. Nem ismer senki, valószínűleg nem is fog, és valószínűleg nem is akar senki nem ismerni. Talán az itteni Blogolók soha nem is lelnek a blogomra, de legalább írhatok, és kergethetem magamban azokat a hiú ábrándokat miszerint ér valami a szavam.

Friss topikok

Linkblog

Nem mindegy...

Mugen-shin 2011.05.09. 12:36

Nem mindegy hogy az én síromra szartok

vagy az én szaromra sírtok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mugen-memo.blog.hu/api/trackback/id/tr292889622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása