HTML

Mugen Memoárok

Csupán életem pillanatainak ,aktuális érzéseim, aktuális tudatállapotom leírásai. Semmi provokáló, semmi reklám semmi önsajnáltatás nincs a háttérbe, csupán írni, írni valamit ami én vagyok. Nem ismer senki, valószínűleg nem is fog, és valószínűleg nem is akar senki nem ismerni. Talán az itteni Blogolók soha nem is lelnek a blogomra, de legalább írhatok, és kergethetem magamban azokat a hiú ábrándokat miszerint ér valami a szavam.

Friss topikok

Linkblog

Álmok vagy vágyak?

Mugen-shin 2011.04.09. 13:17

Költői kérdés talán vagy csak egy kis emberben megfordult megválaszolatlan jelentéktelenség. Vagyis nem jól tettem fel. Vajon ha ragaszkodunk egy álmunkhoz, azzal előidézzük annak az eljövetelét. Vagy csak magunkat áltatjuk és csalódás pofára esés jár érte, mert úgy sem teljesül. Van egy álmom... az álmom a barátom. Mindenhova eljön velem. Sehol nem vagyunk egymás nélkül. Talán a legjobb társ számomra az álmom. Igen... Most már azt hiszem... egyre jobban azt gondolom hogy az álmommal fogok meghalni :) Velem marad örökre.

ó minő buta gondolatok. Érti valaki mi is van mögötte? Az álmainkkal meghalni... soha nem teljesülnek be ezért csak álmok maradnak... de az álom egyben egy vágy is. Vágyakozunk az álmaink után? vagy csak elfogadjuk hogy léteznek és a tudatunk reálisan látva tudja hogy nem testesülhet meg a való életben egyik álmunk sem? Kitudja... Én az álmom legjobb barátja vagyok és az legjobb barátom az egyik álmom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mugen-memo.blog.hu/api/trackback/id/tr892811868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása